Esrayildirim55 Merhaba anneler aranızda suni sancı ile doğum yapan var mı doktorum 40. Haftada dogmazsa suni sancı ile dogurtacagini söyledi. Şu an doğuma dair bir belirtim yok 39 haftalığız nasıl olacak bilmiyorum
Emineyakupoglu Esrayildirim55 benim ilk gebeligim 41 haftaya kadar gelmediği için suni sanci ile 8 saat sürdü evet çok zordu ama bebeğime kavuştum simdi 2 .gebeliğim oda 39 +4 ama halen sancım yok inşallah bu sefer kendi sancilarimls dogururum inşallah sende kendi sancinla dogurursun çünkü suni sancı gerçekten çok zor
La_le Esrayildirim55 canım ben suni sanciyla başladım doğuma acilmam ilerlemedi 3 den gece 1 kadar sancı çektim suyumda erken geldi bebeğim haraket ettikçe beni benden alıyordu artık bebeğimin kalbi dayanmadi hızlı atmaya başladı 170 gördü sonra mecburen sezaryana döndüm sana tavsiyem prenses doğumu düşün onca acıyı çekme güzelce normal doğumunu yaparsın keşke biri bana deseydi bende onu seçerdim
Esrayildirim55 Emineyakupoglu inşallah öyle olur bir hafta süre verdi doktor kendi sancimla daha kolay olur diye düşünüyorum
Esrayildirim55 La_le benim suyum gelmedi henüz açılmam yok bebekte kanala girmemiş suni sancı mecbur gibi gözüküyor şu anlık
La_le Esrayildirim55 benim nişanım geldi 2 sn acilmam vardı onla suni sanciyi kabul ettim keşke kabul etmeseydim