Fatma-onal bebek anne karnında amniyosentez sıvısını yuttuğu için oluyor bu hıçkırık. Diyaframı kasılıyor ve yutulan suyu çıkarmak için hıçkırmaya başlıyor. İyi bişey aslında. Diyaframın kasılması solunuma yardımcı olup geliştiriyor. Yani bir nevi bebek kendini dış dünyaya hazırlıyor gibi düşünebilirsiniz. Doğunca rahat gelişmiş bir şekilde nefes alması için iyi bişey