kkubra25 Bugün doktor suyunu çok iyi görmedi baya azalmış dedi ve perşembe günü tekrar çağırdı. perşembe tam 36 haftalık oluyoruz perşembe günü doğuma alabilirim dedi ben baya tedirgin oldum. 36 haftasında doğum yapan var mıdır? neler yaşadınız 🥺
aylinpalaa kkubra25 canım öncekile stres yapma. Haftasını doldurup yine de küvöze alınan bir sürü bebek var, doktorunuzun vardır bir bildiği. Sadece kavuşacağın anı hayal et, belki de hiç ayrılmak zorunda kalmazsınız bilemezsin ki🥰
Limonzeytin kkubra25 dün biyerde okudum 36+6tamamlanınca artk premature sayılmıyomş ve sdce hava verilip bebek tabrcu ediliyomş diye. Rabbım sağlkklıca doğrmak nasip etsin. Stres yapmayn hayrlıca olsun. Bende 36 ya girdim insan tabi tedrgn oluyo nasip artk 🤲
kkubra25 Aminenin_annesi ay bilmiyorum şuan aklımdan 80 tane soru geçmeye başladı. Bişey olur mu sütüm gelir mi yoğun bakıma alınır mı vs vs 😢
Ozlem1994 Bende burda bekliyim 36 ya başladım bende ama 35 den sonra sıkıntı olmuyor bildiğim kadarıyla