Çarşamba günü kontrole gidicem inş kötü bişe yoktur Bunun bu şekilde olmasının nedenini anlamadm ..kan uyuşmazlığı dediler sonuçları kötü oluyor dediler korktum da..ilkinde kimyasal genelikle dış gebelik arası bişe yaşadım sonrasında kürtaj olup iğnemi vuruldum şimdi böyle olmasının nedeni kan uyuşmazlığımı acaba?