Serpiiiiiillll Kizlar 8+2 haftalık hamileyim kanamam oldu ilaçlarla durdurdular. Şuan bebeğin etrafında kanama alanı var ama benim kanamam yok doktor yat dinlen bol bol dedi. Benim gibi olup duzelenler var mı
Dmttthemum Serpiiiiiillll ben varım ve birçok Kadın daha yaşıyor bunu ama sağlıklı doğumlar oluyor kanama alanı kendiliğinden geçiyor zamanla merak etmeyin ama dikkatli olun siz özellikle size tavsiyem ilişki olmasın o da düşük tehlikesini çok tetikliyor bana göre
dnyavnz33 Serpiiiiiillll hakikaten bol bol dinlen bende doğuma kadar kanama iğne ilaçlarla 41 haftada doğurdum eğer dinlenmezsen kanama artar demişti doktor sadece wc için kalkıyordum
Serpiiiiiillll Dmttthemum evet doktorum uyardı zaten. Sürekli de dinleniyorum ev işi falan hiç bişi yapmıyorum.
Serpiiiiiillll dnyavnz33 gerçekten çok zor bir süreç rabbim benimle aynı durumda olanlara ve bana sabır versin