aylinnntrhn kızlar 4 gün önce gece sancım çıktı doktorum durdurdu bebek gelmek istiyor demişti. günde üç defa nidicard ilaç içiyorum. arada bi kasılmalarım oluyor hala sizce bu kasılmalar ne kadar devam eder doğum ne kadar daha gecikir?
Marblingg aylinnntrhn 29. Haftadan beri erken dogum riskim var bendr adalat ve magnezyum kullaniyorum 35+3 deyiz direniyoruz😂 kasilmalar ve kramplar oluyo itoplanmalar vs idare ediyoz
Oelrlrkmemdmd aylinnntrhn canım bilmediğim için soruyorum sancın nasıl oluyor adet gibi mi bele vuran bi sancı mı ?
Kleopatra- Bebiş çok içer de durmaz malesef gittiği yere kadar gider ama böyle uzun bir zaman beklemeyin bebişinizden. Kaç haftalık erken mi geliyor
Akgdk91 @"aylinnntrhn benim 25inci haftadan beri sürekli nstde sancım çıkıyor hemde düzenli nidicart 6 defa kullanıyorum günde ve 36 haftalık olduk çok şükür hiç kötü düşünmeyin ama istiraht etmek çok öenmli bu durumda ona çok dikkat edin
aylinnntrhn Marblingg ya maşallah iyi durmuş çok erken başlamış sancılarınız bizim doktor da 38 hafta hedefliyor ben dayanamıyorum artık ama 🥲
aylinnntrhn Oelrlrkmemdmd inanın cok garip ben de neye nasıl bişeye benzediğini ne anlayabiliyorum ne anlatabiliyorum sadece şöyle söyleyim ilk sancım çıktığında hicbiseyşm yoktu akşam 22.00 gibi yürürken alttan ağrı vurdu elimle tutmaya çalıştım sanki su gelecek gibi bi refleks verdim yürüdükçe ağrım oldu direk hastaneye geldim sancım olduğu söylendi nstde 🌸
aylinnntrhn Oelrlrkmemdmd karnım da cok sertleşiyordu nidicart yani kullandığım ilaç karnımı baya yumuşattı
Oelrlrkmemdmd aylinnntrhn Bana bazen alttan bıçak saplanma gibi giriyor böyle biraz yürüsem falan kraplardaaa karnımdan giriyor gece dönerken falan
aylinnntrhn Oelrlrkmemdmd bi tuhaflık hissettiğiniz an gidin bence bi kontrole ben gitmemiş olsaydım belki de doğum yapardım 🙏🏻