Cansuu01 33+4 te preeklampsi olduğumu öğrendim. Bu sorunu yaşayanlar var mı aranızda. Süreciniz nasıl ilerledi? Ne zaman doğum yaptınız ya da yapacaksınız? Bana doktorum haftalık takip önerdi. En fazla 37 ya da 38. Haftada almamız lazım dedi.
Mervedemir24 Cansuu01 için rahat olsun çok geç haftada yakalamış seni illet hastalık benim ilk gebelikte 27 haftada yakaladı bebeğin gramı 500 gr dı 3 hafta da gelişim geriliği vardı
Ays_cskn Cansuu01 preeklamsim yoktu ama gebelik hipertansiyonum vardi ilk gebeligimde 37 +0 da dogum gerceklesti doktorumun baslatmasiyla simdi yine 30 haftalik hamileyim sukur tansiyonlar normal coraspin kullaniyorum ne zaman olur bilemiyorum bende tahminen en gec 38 gibi alinir diye düşünüyorum
asraca zaten normal sezeryan vs ise sezeryan 38 de oluyyor ki aorun çıkmıyor ilk kuzumu 36+5 de aldı dr gebelik şekeri taşıkardi diye (kalp atım hızı yüksek) küveze bile girmedi yani korkma Rabbim kolaylık versin
Mervedemir24 Cansuu01 sen sitres yapma kan sulandırıcıya başlamıştır zaten magnezyum verir rahatlatır onlar seni
Cansuu01 Mervedemir24 kan sulandırıcı zaten hamileliğin başından beri oksapar iğne kullanıyorum. Magnezyum ve kalsiyumu da 3 aydan beri içiyorum. Belki de bunlar sayesinde 33. Haftada çıktı. Allah korusun daha erken de çıkabilirdi
Mervedemir24 Cansuu01 Allahım korusun Rabbim bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼🤲🏼