Buse01 merhaba canım bende de kese görünmedi alttan bile muayne etmişti doktorum. kan tahlili verdik iki gün arayla ilkte 140 falandı sanırım kan sonucum doktor dış gebelik olablir demişti çok üzülmüştüm ama çok şükür 1 hafta 10 gün sonra falan keseyi gördük kalp atışını duyduk şuan 30+3 deyiz 🙏🏻 Darısı başınıza inşallah hayırlı sonuçlar olur