whitemoon Ben dün gece uyuyamadım bacak ağrılarım ve bel ağrım oldu karın kasılmalarıda cabası tabi çok sıkıldım enerjim düştü iştah kesildi
benimmdunyamm whitemoon valla kendimi hiç iyi hissetmiyorum özellikle akşam ve geceleri ağrılarım daha çok bel ağrısı çatı ağrısı karın sertleşmesi uyku falan yok yani kolumu kaldıracak halde değilim ya
Mysaa whitemoon valla son 1 haftam Allah’a sukur iyiyim ama rahatsız eden tek şey İstanbul’un nem i 🫠eriyoruz
nurnur13 whitemoon 37+3 sıcaklar beni mahvediyor, bi kaç gündür de kasık ağrım var karnımın ağırlığından çok halsizlik oluyor gün içinde yine de bugünümüze şükür, az kaldı zaten 😻
Serife_ee whitemoon bacaklarda kollarda uyuşma ishallik karın sertleşmesi kasılmalar halsizlik çok zorlanıyorum 😒 doğumum yakın Bebek kanala girdi baş aşağı döndü
whitemoon benimmdunyamm sizin bebekte mi tersti bende de çarı ağrısı oluyor bavakların iç kısımlarında ters geliş benimkisi hala dönmedi bir de
whitemoon benimmdunyamm meryem ana otunu denicem annemler getircek suya koyucam belki doğumum başlarda sancıyla döner diye
benimmdunyamm whitemoon ben sezeryan istiyorum zaten o uuzfrn denemedim öyle şeyler inşallah döner seninki
2bebe1gebe whitemoon 37+5 iz dayanamıyorum😂son 1 haftadır asla uyuyamıyorum ya ayaklarımın altı yanıyor ya komple su gibi terliyorum hepsi geçiyor bu sefer bebek hareket esip canımı çok yakıyor sabahı sabah ediyoruz şu son 3 gündür de resmen yürüyemiyorum o kadar çok aşağıya baskı yapıp eski sezaryan dikişimi acıtıyorki bildiğiniz yürürken bi elimle özel bölgemi bi elimle karnımı havaya kaldırıp yürümeye çalışıyorum 😂son 8 günümüz kaldı 9 ağustosta sezaryanım ama dayancak 1 günüm kalmadıııııığ
whitemoon 2bebe1gebe hı aynen işte bende sezeryan isteseydim kesin dönerdi normal isitoyrum ya illa ki bi burnumdan gelecek bi aksilik olacak yani