Sehrbnon122 Kızlar 21+2 günlük çift yumurta ikizlerime hamileyim dün gece uyandım lavaboya gitmek için birden göğsümün alt kısmına yani karnımın biraz üst kısmında 3 defa üst üste sert vurma şeklinde bisey hissettim tekme idi galiba ama size sormak istedim acaba ikizler diye biri daha üstte biri altta diye mi orada tekmesini hissettim siz nerede hissediyorsunuz bebeğinizi ben tam anlayamadım size sormak istedim?
Kleopatra- Sehrbnon122 Kız evet bende göğsümün hemen altında hissediyorum acaba niye diye düşünüyordum. Demekki bebegin bir tarafı o tarafta ki orda hareket ediyor. Bakalım bugün kontrol var doktor söyler elbet 😂
Biroglanannesiii Sehrbnon122 38+4 üm bebeğimin ilk hareketlerini sağda hissettim hala da sağda ayaklarıyla kasıklarıma vuruyor sağ taraftan da kafasını çıkarıp duruyor 😂
motherofcats ben şuan 29+2 yim bazen göğsümün altında hissediyorum doktor ayakları orda dedi iki gün önce kontrolde ama 21.haftada rahim daha oraya çıkmıyor sizin ikiz olduğu için öyle olabilir tek gebelikte olmaz erken
Sehrbnon122 motherofcats evet canım göbek deliğimin hemen üstünde dün 3 defa üst üste vurunca birden şok oldum biri üstte biri altta diye öyle düşündüm bende canım
Ozcnozge Bende 32+5 im bende sürekli sağ göğsümün altında hissediyorum hemde baya belirgin şekilde dönebileceğini veya döndüğünü düşünüyorum galiba öyle tam bir bilgim de yok
Sehrbnon122 Ozcnozge bende sol tarafımda yatarken birden sert hissettim 3 defa acaba ikizler diye mi yukarıda hissettim dedim
Ozcnozge Sehrbnon122 insan tedirgin oluyor ama geziniyorlar☺️ Sağlıklı olsunlarda korkmayın bendede oluyor yani sizinki çok zor ama Allahım kolaylık versin ikiz zor taşımakta zor olur🙏🏻
teachering06 26+5im bugün, en fazla göbek deliğinden 5 cm yukarda hissettim ama ikiz değil benimki, belki ikiz olunca rahim daha çabuk yukarı çıkıyordur
Sehrbnon122 teachering06 benimde hemen göbek deliğimin üstünde hissettim canım dedim acaba üstte Bitanesi ayağı falan mı ordaydı
Sehrbnon122 teachering06 benimde hemen göbek deliğimin üstünde hissettim canım dedim acaba üstte Bitanesi ayağı falan mı ordaydı
Sehrbnon122 Kleopatra- evet canım bi sorsana banada haber ver bende dün orda sert bi sekilde hissettim acaba hareketleri mi diye düşündüm doktora sor banada söyle ahhaha
Kleopatra- Sehrbnon122 Tamam kız randevum 3 de çıkacağım ikide çok heyecanlıyım. Sana da haber veririm hemen sorayım bakalım 😂
Sehrbnon122 Biroglanannesiii yaw cok tatlı Rabbim saglıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah bende dün öyle bi hissedince sert sekilde ne oluyor dedim şaşırdım ahswhaha
Biroglanannesiii Sehrbnon122 İnşallah canım hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza senin 2 tane ondan öyle hissediyorsun 🙏😂😂
Minigim38 Kasıklarımda çünkü bebegimin ayakları Kasıklarımda bası göğsümün altındaymıs sürekli o pozisyonda