6 gün adet gecikmem var çarşamba günü olmam gerekiyodu heray düzenli oluyorum test yaptım şimdi negatif çıktı yarın kan vericem.Kadın doğuma randevu aldım.Daha öncesindede 3 ay önce kimyasal geçirdim.Karnımda aralıklı çok hafif kramplar giriyor onun dışında birşey yok.Ne olabilir sizce geç döllenme vs olabilirmi ? Göğüslerimde büyüme acı filanda yok.