Benim anlamadığım bir konu var yardımcı olabilir misiniz şimdi haftaya 32 haftalık olacağım çalışmaya devam edeceğim 37 de işi bırakmam lazımmış sistem olarak
3 hafta kalıyor 40 haftada dogarsa ama rapor parasi mi olacak yoksa maaş mı anlayamadım
Dogum rapor parasi butun mu yatıyor 4 aya bölünüp de mi 🤷🏼♀️