Aslan04 korkma bu kadar. Sağlıklı bir çocuğun düşmesi o kadar da kolay değil. Ben hamileliğimi bilmiyordum Uludağ’a kayağa gittim. O kadar ağır ki kayak malzemeleri. Ağırlığından ağladım, kayamadım dağın orta yerinde kaldım. Düşmekten perişan oldum o kadar çok düştüm ki jandarma çağırdım en son gelin beni alın diye. Sonrasında hamile olabileceğimi düşündüğümde hastaneye gittim bir manyağın fiziksel saldırısına uğradım bayıldım kaldım acillik oldum. Şuan 30 haftalık hamileyim çocuğum da çok şükür gayet sağlıklı. O kadar çok sorun yaşamama rağmen birşey olmadı Allah’a şükür. Sizlerin çocuklarına da birşey olmaz Allah’ın izniyle korkmayın.