Ruzgarr Arkadaşlar şu göğüs ucu kalkanını kullanan oldumu.biraz inceledim faydasız gereksiz birşeymiş gibi geldi.belkide kullanmadığım için öyle hissetmiş olabilirim.kullananlar varsa faydasını gördümü acaba 😊
Kelebek1 Ruzgarr şahsen kendim kullanmadım ama yakınımda kullanan akrabam var. Göğüs ucu olmadığı için çocuk emmek İstemiyordu bu sayede anne sütünü alıyor
Gamze_svncn Daha kullanmadim ama bana da aşırı gerekli gibi geldi aldim 😊 gumus kalkanlardan istiyordum ama cok pahali oldugu icin aventin kalkanini aldim
Neroizm İnternette tam olarak neden kullanilmasi gerektigi yaziyor. Detayli olarak okuyun ogrenin dilerseniz. Sonra gogus ucu yaraniz olur bebeginizi emziremezseniz keske alsaydim demeyin.
Ruzgarr Neroizm inceledim nette.ilk bebeğimde bir sorun yaşamadım aslında.evet acı oldu tahrişler oldu ama hep cok hafifti.krem yeterli geldi.belki sonlara doğru alırım bilemedim 😊 teşekkürler
Ekimannesi Bende gümüşlerden aldım kullanmaya başladım 37. Haftadan itibaren, umarım faydasını görürüm.
Tugbaky Ben alıçaktım gittim mağazaya kadın dediki göğüs ucun varsa bukadar buna para vermene hiç gerek yok dedi 🙄 almadım.
Haribo Tugbaky göğüs ucu ile göğüs ucu kalkanı farkli seyler.. biri tahrişten koruyor birisi suni uc yapıyor. Gogus ucum var ama kalkani aldim benim icin o gerekli.
Birminikmercimekannesi Benim göğüs ucum doğumdan sonra yara olmuştu. Resmen çığlık atarak emziriyordum. Kalkanı aldım, göğüs ucunun kurumasını engelledi ve kısa sürede kurtuldum yaralardan. Kesinlikle tavsiye ederim
Kizannedi Bende bugün sipariş verdim aventin arkadaşkm doğum yaptı kesinlikle al cok lazım oluyor dedi yara oluşumunu engelledi dedi bence alın kızlar :)
Birminikmercimekannesi Kocozge benim önerim kullanmandan yana ama sanki şu an erken gibi. Ben doğumdan sonra kullandım ilk kullanmamda toplandı. Ara ara tak dilersen. Alışmış olursun.