naimegrbz kızlar hiçbir belirti yok squat yapıyorum hurma yiyorum ama ne gelen var ne giden açılmam yok önerdiğiniz şeyler varmı ?
Suzan955 naimegrbz Bende 38+4 oldum ucuncu gebeligim ilk 38 de dogdu ikinci 37 ne yaptiysam doguramiyorum 😅🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Smgesmge naimegrbz belirti olmasına gerek yok sancılar bir anda geliyor diyorlar ama yine de ara sıra kasılma da mı olmuyor?
mucizem42 naimegrbz bugün 40 oldum ne açılma ne belirti yok kontrole geldim pazartesi ye kadar bekleyecek dedi Perşembe ye dogmazsa tekrar kontrol verdi gelesi yok
naimegrbz ILAYDAG 7 hurmayı 1 kupa su ile kaynatıp ılık içiyormuşsun hurmalarıda yiyormuşsun bunu deniycem 😄
Serife_ee naimegrbz sancı çıktı mı nts de. Benimde kasılmalarım oluyor sancılar çıktı bebek de kanala inmiş 37+3 deyim bu hafta içi gelir dedi doktor bekliyorum