Hanımlar merhabalar. Doğum sonrası korse kullanımı süresi tam bilemiyorum ama normal ve sezaryen doğuma göre değişiyor diye biliyorum buna ithafen mesela normal doğum yaptım diyelim doğumdan sonra ne zaman kullanmaya başlanıyor ya da örneğin sezaryen doğum yaptım ne kadar süre sonra kullanımı öneriliyor? Aslında asıl sorma sebebim daha korse almadım eğer ki herhangi bir doğum sonrası hemen takılmaya başlanıyorsa hemen almaya çalışıcam doğuma kadar hazır olsun diye eğer doğum sonrası hemen aciliyeti yoksa doğum sonrası almayı düşünüyorum maddi açıdan zaman kazanmak açısından yani sorum. Bir de hangi marka korse önerirsiniz? Zamanlama ne şekilde oluyor şimdiden teşekkür ederim 🌺