58selinnnnnn karnın sertleşmesi kasılma demek. 31 haftalıkta da çok normal olması zaten. Kısa aralıklarla düzenli olması sıkıntılı sadece. İlk hamileliğimde 33.haftada düzenli kasılmalarım vardı hastanede yattım 1 gün ve çok şükür 38+4e kadar dayandı küçük sıpa. Dediğim gibi düzenli ve sık geliyorsa doktoruna bildir. Yoksa sıkıntı edecek bir durum değil.