Arzuctk Bana da en basından beri 2 hafta geride olabilir dedi. Bunun yumurtlamayla alakalı oldugunu düsünüyorum. Akraba doktorumuz , bunun çocuk için bir sağlık sorunu teşkil etmediğini ve endişelenmemiz gerektiğini söyledi. Yani sizde rahat olun. 38.haftama gircem bebeğimin kilosu daha 3 değil. Sorun olmaz bence