Aysimam7636 benim ilk gebeliğimde gebelik şekerim çıktı. 2 ay diyet yaptım. Diyet derken beyaz ekmek, şeker, pirinç, makarna mümkün olduğunca minimum düzeye indirdim. Karpuz kavun yemedim. Yarım gün çalıştığımdan dolayı 2 ana öğün 2-3 ara öğün yaptım . Sadece aralarda dondurma kaçamağım olmuştu. Ona rağmen bebeğim 3 hafta önden gidiyordu. Bebeğimin kilosundan dolayı sezaryen oldum. Çünkü çatı muayenesinde dr 4 kilo üstünü normal doğuramazsın dedi bana. Bebeğim 4300 doğdu.