Ada9y benimde son kontrolde aynısını söyledi detaylı araştırdım ayrıca doktorumdan da aldığım bilgiye göre zamanla yukarı çıkabilir ve kanama vs yoksa sorun teşkil etmiyor. Sadece bol bol dinlen ve sıcağa çıkma dedi(kanama vs olmaması için) eğer eş yukarı çıkmaz ise tek sorun normal doğum yapılamıyor. Bunun çeşitleri ve dereceleri var sizin daha çok erken 24. Haftadan sonra netleşiyor plesanta çıkıp çıkmadığı zaten.