Nurezel Yok hastaneye yatmadım 33+2 deyim, açılmam olmaması için ilaç başladı, bıçak saplanır tarzda sancım oluyor benimde, korkma doktorunla görüş, haftaya tekrar nstye gidicem bende sancı kontrolü için, Allah vakti zamanı ne zamansa o zaman gelmeyi nasip etsin, sağlıkla gelsinler, umarım erken gelmezler 😀
Nurezel