Jelibo
Merhabalar hanımlar aranızda tıp 1 diyabet şeker hastası olup gebe olanlar var mı ben 12 yıldır şeker hastayım 6 haftalık gebeyim ilk gebeliğimde 8 haftalık kalbi durmuştu aranızda şeker hastası olup gebeliğinde sorun yaşamayan var mı Nasıl geçiyor gebelik