Kızlar saat 1 de kanamam oldu. Tuvalette farkettim. Hatta pıhtı da vardı minik ama sümüksü bi yapı falan değil. 5 te tuvalet için kalktığımda yine açık pembe kanamam olmul ve 5 ten sonra çok hafif ağrılarım olmaya başladı. 10 dk da bir ama çok kısa süren. 9 da kadar devam etti. Ama 9 dan sonra ağrı kesildi? Sizce doğumum mu başlıyor. İlk gebeliğim ve 40.haftamdayım.