Aysetolga Merhaba Sevgili anneler ve anne adayları Ben 1. 5 aylık hamileyim. Doktor elenatol 1 verdi. Folik asit ve diğer vitaminler içinde var ama yeterli olur mu bilmiyorum. Tedirgin oldum açıkçası Aranızda kullanan var mı
Elatalay Aysetolga bnde onu kullaniyorm her vitamin var icinde.hatta sonrsdan b 12 dusuj cikti bnde doktor ilac verdi ikisini ayni anda kullanma ondada vutamin var dedi iyi bi ilac yani
muallimehanimmom5 Aysetolga benim doktorunda elenatal 2 verdi kullanıyorum tereddüt etmeyin içeriği araştırın bir sürü vitamin mineral omega 3 folik asit tüm ihtiyaçlarınızı karşılıyor