Kızlar merhaba.27+5 günlük hamileyim dünden beri göğüslerim sertleşdi dokunduğumda ağrıyor sıcak gibi sütyeni çıkardım rahatlayayım diye belki sıkışıyordur diye açıdı diye çıkardığımdan 2 3 dakika sonra beyaz sıvı geldi ellemeden.Eskidende hassastı ama beni rahatsız etmiyordu sıkınca hafif sıvı geliyordu sıkmıyordum tabi ama geldiğini biliyordum.Korkuyorum biraz başına böyle bir şey gelen varmı erken doğum belirtisimi bu .Lütfen fikirlerinizi yazın😔🙏🏻