2gebe Kızlar ben doğum yapalı bir buçuk sene falan oldu Mart ayında yapmıştım. Sezeryan olmuştum zorunluluktan bebek ayak gelişti o yüzden. Şuan hamileyim tekrar ekimde doğumum var ve bu bebişim kafa geliş ile geliyor acaba normal doğum yapamazmıyım
Sarahh 2gebe kuzenim sezeryandan 5 ay sonra hamile kaldı ve doğurdu onun görümceside sezeryandan sonra normal doğum yapmış
annebebek6748 2gebe yapilabiliyomus ama bazi riskler oldugu icin her doktor tercih etmiyomus diye yazmisti bi doktor canim ayrintilarini bilemiyorum tabi
ikicocuklubiranne 2gebe İstanbul’da Zeynep kamiş hastanesi destekliyor. Maalesef her devlet hastanesi normali desteklemiyor.
2gebe Sarahh devlette doğum yapıcam acaba rica etsem izin verirlermi sezeryan olmak istemiyorum bakacak kimsem yok ve çok zor oluyor ilk 3 gün
Sarahh 2gebe ben türkiyede değilim orda nasıl bilmiyorum ama kuzünimde devlette doğurdu bi problem olmamış galiba
2gebe annebebek6748 umarım normale izin verirler ya Bi problemim yok normal için ama bilmiyorum yinede önce bebeğimin sağlığı
Benherseydenoncebiranneyim Sezaryenden sonraki 5 yıl içerisinde normal doğum tavsiye edilmiyor diye biliyorum
ikicocuklubiranne Benherseydenoncebiranneyim en az 18 ay diyor doktorlar tabi bazı doktorların kendince süreleri var ona göre değişiyor uzunluk kısalık
ikicocuklubiranne 2gebe istanbuldaysanız biraz bütçe ayırabilirseniz bezmi alemde destekliyor. Ben bezmi aleme gidiyorum şuan. Bütün doktorlar destekliyor.
egkoz 2gebe SSVD diye bir şey var sezeryandan sonra normal doğumun kısaltması oluyor olmaz değil ama en iyi bilgiyi doktorunuzdan alırsınız içinizi ferah tutun 🌸
2gebe egkoz doktora ulaşamıyoruz Aksaray devlet hastanesi berbat Bi hastane randevu yok bende acile gidiyorum ağrım var diyerek öyle öğreniyorum çocuğun durumunu
Eelliiff1234 2gebe sezeryan sonrası normal doğumu devlet hastanesi doktorları pek kendilerini riske atmamak adına yaptırmıyor. Doğumda sana bişey olursa doktorlar kendilerini kurtaramaz çünkü özellerde de bunu kabul eden doktor bulman lazım