5kediannesi Kızlar benim doğumum nasip olursa planlı sezaryen olacak ve doğum sonrası için gecelik lohusa takımı mı daha rahat oluyor yoksa pijama takımımı daha rahat?
ikicocuklubiranne 5kediannesi ben pijama takımı tercih ettim. Daha derli toplu oluyor. Kimi pijama konusunda zorlandığını söylüyor ama benim için gayet rahattı
suscarparimm 5kediannesi Düğmeli pijama takımı kesinlikle ama bulunduğunuz mevki çok sıcaksa urfa gibi elbise tercih edin derim
taninmayananne 5kediannesi kesinlikl pijama takimi. Ben lohusa takimlarini almadim bunda da almayacgim. Bitane pijama takimi aldim 3 tane de alt alirim yeter diye dusunuyorum.
Elo211 Pijama takimi daha rahat kesinlikle 👍 gecelik genelde normal doğumda tercih ediliyor alttan arada dikislere falan bakiyorlarmis ama sezeryan pijama tarzi lohusa daha iyi bence ♥️
Night 5kediannesi Valla herkes pijama takımı demiş ama ben ikisini de giydim bi gece onu bi gece onu. Gecelik bana rahat geldi sebebi ise tuvalete giderken zaten zorlanıyordum eğilip kalkmakta bide takımda altı çıkar kaldır zor oluyordu. Gecelikte hemen kaldır otur tuvalete
RehoGelin 5kediannesi ben ilk doğumdan sonra gecelik giydim rahim boşaltım falan yapmışlardı yine birşey olursa rahat olsun diye birde dikiş yerim acımasın diye. İkinci gün iyice ayaklanınca pijamaya geçmiştim