Mer2ve hayır bebeğinin kilosu gayet iyi. Hem zaten doktor bi şey demediyse bayanın dediğine neden bakıyorsunuz. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil. Ben şu an 38. haftadayım ve gebelik şekerim var. Bebeğim normal kilosunu aştığı için cuma günü hastaneye yatış yapıcam suni sancı verecekler bana. Yani tamamen sağlıksız bi durum ve kendi sancımı bekleyemeyeceğim. Bebeğinin kilosu normal ise şükretmelisin çünkü çok kilo alması sağlıksız bi durum olabiliyor maalesef