Melekipek glbyzgkhn ilk doğum 39. Haftalıktı sezeryan olacağı için ikinci 36+6 ya kadar durdu şimdi 3. Olcak 35. Haftadayız bakalım yarın kontrolde neler olcak 😊
Htc3866 Merom kalmadı canım emdiği için yanıma verdi doktor emme refleksi olmasaydı alırdım kuveze dedi
Prens-prenses26 İlk çocuğum 38+4 de sezeryan oldu şimdi 2ciye hamileyim 38+2 ile perşmbe günü sezeryan doğum olucak inşallah ☺️
SutlacimiYedimmiBen glbyzgkhn ilk bebegim 35+5 te dünyaya geldi ikinci bebeğim 40+0da dünyaya geldi normal dogumla