Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim. Bebek son iki haftadır daha az hareket ediyor ve gün içinde sol tarafta çok toplanıyor. Dışardan belki oluyor solda olduğu. Göğüs kafesinde ve sırt bölgemde de ağrılar çoğaldı. Ancak dün ilk defa bikini bölgesinde ki kemiklerde ağrı hissettim uzun süre ve akşamında ufak tefek karın agrilsri, genital bölgede batma hissi yaşadım. Sizce bu haftalarda normal şeyler mi? Birde bebeğin suyu fazla, gelişimi ilerde. Ama doktor erken doğum vs gizukmuyor demişti 2 hafta önce gitmiştim. Tecrübeli arkadaşlardan cevap bekliyorum 🙏 ona göre doktor değiştirmeyi düşünüyorum çünkü artık :/