babystarzz Hamileliğin son haftalarında duygusal değişimler yaşıyor musunuz? Hormonlardan mı yoksa gerçekten düşüncelerimde haklı mıyım acaba 😄 Sanki bir iki haftadır daha bir hassasım..37+5im bu arada
suscarparimm babystarzz Doğum yaklaştıkça annelik iç güdüsü daha artıyor hormonlarda tavan tabi ben her şeye ağlardım 😂 dışarda idrarım gelince bile nereye yapıcam ben diye ağladığımı bilirşm
babystarzz suscarparimm hahaha gebelik sen nelere kadirsin 😂 neyse bari hormonlardan sanırım ben de çok yükseltmiyim kendimi en iyisi