Anneoluyorumbenn Kızlar iki gündür ateşim var 38 38.5 neyapsam düşmüyor boğazım şiş üst solunum yolları enfeksiyonu dedi doktor 35+3 haftalığız bebeğime bi zararı olmadan ne yapsam düşer ? Yardım edin lütfen
Havva450 Anneoluyorumbenn Doktor bir öneride bulunmadı mı ılık bir duş al nane limon kaynat vücuduna iyi gelecektir
minismom Anneoluyorumbenn ya sirkeli bez koy eklem yerlerine yada bi cay bardagına sirkeyi sula karıstır birazda tuz at ic
Sherry Anneoluyorumbenn en kısa sürede doktora gidin gidemiyorsanız sirkeli bez ayak bilekleri ve alın bölgesine koyun ateş düşene kadar bezin sirkesini yenileyin.
Ezgi2727 Anneoluyorumbenn ilaç vermedi mi ? Enfeksiyon vs varsa ilerlememeli için ilaç veriyorlar bence doktora gidin tekrar ateş cok normal değil
Yusa1014 Anneoluyorumbenn Covid olabilir misin acaba geçmiş olsun canım inşallah bişey olmaz kontrol altında olmanda fayda var
-_Esra_- Parol al canım, gebelikte ateş hiç iyi birşey değil ateşli halde gezme ayrıca kovid testi de yaptır, senin ateşin çıktıkça bebeğin suyu da ısınıyor demişti doktorum bende atlattım 2 hafta ateşim inmedi 2 tane parol alıyordum öyle kesti.
Anneoluyorumbenn -_Esra_- kovid testi yaptırdım doktora gittim 4. Gün bu gün ve sabaha kadar ateşle uğraştık yine serum falan takıldı ama 6 saat sonra yine çıktı ne yapacağımı şaşırdım artık ben kendimi geçtim bebeğim iyi olsun yeter. Psikolojik olarak da çöktüm 4 günde. 😞