Benim 7. Gün felan lekelenmem olmuştu dedim tutmadı adet geliyor test yapcam zorla tuttular 11. Gün teste gittim hastanede 1 Gün daha bekleyin dedi 12. Günde 1000 küsür çıkmıştı 1 günden bisey olmaz belki ama moral bozmamak adina test gününü mutlaka bekleyin umarm olumludur rabbim bu haberi bekleyen herkese emeğinin karşılığını nasip etsin