zmg287 Bet-53 bana var gibi geldi canim.. erken gebelik testi yapsaydi az daha net cikardi sanki 😊 insallah yanilmiyorumdur ama var gibi gorunuyor..
Bet-53 Srdm 5 gün gecikmede daha net çizgi çıkıyor ama bende öyle oldu bir de 20 dakika sonra çıkan çizgiler sayılmıyor diye biliyorum
Sedaduru Bet-53 canım bende kaset test yapmıştım ve 2 saat sonra baktığımda silikti ertesi gün betam 9,87 çıkmıştı olabiliyor yani