İnanın 10 gün önce spinal anestezi oldum sondayı uyuşturmadan taktılar bilmiyorum herkesin acı eşini farklı olabilir yanlız burda gerçekten bazen okadar abartıyorlar ki insanın gözünü gerçekten korkutuyorlar . Burda okuduğum kadarıyla bende bilinç altıma kazımıştım ebeler gelip sondayı takıyoruz dediklerinde kendimi okadar kastım ki halbuki dediğim gibi uyuşturmadan taktılar hiçbirsey hissetmedim abartıldığı kadar degil yani ki ayrıca canım çok tatlıdır yani . Çıkartılırkende hissetmiyorsunuz zaten anestezi aldığınız için 👌