Hamileliğin başından beri uğraşıyorum mantar enfeksiyonuyla ama 2 aydır falan çok rahattım. Şimdi 2-3 haftadır yine başladı hele ki şu birkaç gündür kaşıntı ve sürekli lavabo ihtiyacı mahvetti beni. Doktorun daha önce bunun için verdiği fitillerden kullansam sakıncası olur mu son zamanlarım olduğu için