Fatmayaz Merhaba, bazen yorumları okuyunca üzülüyorum. Bende öyle diye sende de de öyle olacak diye bir durum yok. Doktorunuz tüm incelemeleri yapmış. O kadar yıl boşuna mı okunuyor? Sizin için Uygun gördüğü buysa, eşiniz , çevrenizdekiler ya da yorum yapan her kimse sizi muayene etmis bir kadın doğum doktoru değilse sadece dokturunuzu dinleyin lütfen. Verilen sezeryan günü öncesi, nişan ya da su gelmesi sancı başlaması gibi durumlarda da acil olarak dokturunuzu bilgilendirmenizi tavsiye ediyorum.