Merhaba kızlar, tecrübeli anneler
33 günlük bebeğim var ilk doğduğu zamanlar kabızlık problemi yoktu bi ara mama değişikliğine gittik o zaman başladı sonra eski mamasına geçmemize rağmen problem devam etti. Yani hem gaz sorunu başladı hem de kendi başına kaka yapamama sürekli ıkınıyor yavrum.
Uyarıyla yapıyor poposuna zeytinyağı sürüyorum o şekilde. Gaz damlası kullanıyorum, masajlar yapıyorum, mamasına zeytinyağı koyuyorum.
Bu kabızlık sorununu nasıl çözebilirim kendi kakasını yapsın istiyorum yardımcı olun lütfen 🙄