Göstermediyse beklemeliyiz, sakın çocuk sırf hareket etsın dıye çikolata şeker yeme zaten faydası yok vücuda şekerin.zarar ikiniz için de, Çok canın isterse de nadıren yersin normal düzenini bilemem ama cevreyi dinleme bu hiç sağlıklı bir yaklaşım değil. Yanlış!