Kızlar 36+5teyim bugün kontrolüm var ama asla uyuyamadım heyecandan. Zaten sabah ezanında uyudum şimdiye kadar da 30 kere uyandım, başım çatlıyor 😔 acaba çatı muayenesini yapar mı gittiğimde? Sanki gidince sancım çıkacak doğuracakmışım gibi hissediyorum böyle hisseden oluyor mu? 🤭Ağrım sızımda çok yok ama doğum kafasına girdiğim için, böyle sanırım 😬