39+6 ’dan selâmlar Ne bir ağrım var ne bir sancım Yarın tam 40 haftalık oluyor ve kontrolüm var Bebeğim kendini çok kasıyor karnım sertleşiyor acaba nst de Bebeğin kendini kasmasi sancı olarak mi geçiyor nst de Merak ettim Yoksa illa o belden kasığa vuran ağrının olması mi lazım Sancı olması için 🤔🤔🤔