Kızlar 38+5 Haftalık hamileyim ve dün akşam bayağı yürüyüş yaptım geçen 2 3 gün önce doktora gittim rahim yumuşama var dedi , nst de 1 tane sancı çıkmıştı şuan da adet görüyormuşum gibi sancım var çatı kemiğim ağrıyor ama sancı da 5 dk da bir tutuyor kıvrandırıyor sizce doğum sancısı mı