Bebebebe kisiye gore degisen bir sey. Bazi anne adaylarinin daha ilk haftalarinda hormonlardan oturu olusan gaz birikiminden karni cikabiliyor. Bazi anne adaylarinin 9. Ayinda sanki 6 aylik gibi oluyor. Belki siz ikinci gruba dahilsinizdir. Daha guzel degil mi? Catlaginiz bile olmaz deri cok gerilmedigi icin. Son aylarinizda kilo alirsiniz, bebeginizin kilosunda sorun yoksa bence cok da takmayin.