kubradogann Kızlar 38+5 haftalık hamileyim şuan, 38+1 de acile gittim kasılmam vardı ebe alttan muayene etti ve rahimde yumşama var dedi nst ye girdim 1 tane sancım çıktı ben ne zaman doğuracam yada böyle başına gelip de 1 haftaya doğuran var mı 🙂