Çok zorlu bir doğum serüvenim oldu hala o acıları atlatamiyorum onun üstüne bide kaynanam hastaydı nezle olmuştu tüm hepimize bulaştı yeni iyileşti gibi ama bebeğe de sanki bulaştı tüm bu moral bozukluğuna rağmen toparlanmaya çalışıyorum o da yetmedi gazım var taburcu olamadik sonra sütüm çok az agrimdan veremiyorum mama verdik her defasında bunun gerginliği oluyor tüm bunların yanı sıra Bebeğimin adını Almira koyduk eşimizle ortak kararımızı ama hala kaynanam adıyla seslenmedi hoşuna gitmedi ilk duyduğunda alay eder gibi o ne falan yaptı bu duruma çok sinir oluyorum hala ismini duymadım ağzından çok bunaldım dayanamıyorum psikolojik olarak çok yıpranmış hissediyorum. Eşim bana çok destekçi oluyor qma bedenen ve ruhen bu durumlar beni çok üzüyor ağrılarım dinmiyor 🥺🥺🥺🥺