Aysegul2874 39+0 karnım çok sert belimde ve rahimde ağrı var şiddetli ağrı değil ama bir ağrı var gece 2 den beri sizce doğum belirtisi olabilir mi nişan gelmedi bu arada ama dünden beridir affedersiniz sanki rahmimden kan kokusu alıyorum sürekli yıkıyorum
Moonlight_347 Aysegul2874 sancıların sıklığını kontrol et düzenli ise on dk da bir yirmi dk da bir gibiyse hemen hit bejleme doğum sancısı
Ftynur Aysegul2874 sancılarını kontrol et canım ben suni sancıyla doğum yaptım 2 gün önce artık karından çok arka makara baskı yapıyordu böyle sanki gaz çıkarıcakmışsınız gibi öyle doğumum başlamıştı😊
Aysekalkan Aysegul2874 bı Dr git bence içinde sancılar başlamış bence Dr desteği ne ihtiyaç duyabilirsiniz belki