Moonlight_347 Kızlar ölüyorum gazim cikmadı iki kez lavman verdiler bana mısın demedi midem de boştu o da sebeb oldu ama dayanamıyorum taburcu olamadik napicam ben çok kötüyüm 🥺
minikkurabiyelerinannesi Moonlight_347 bol su iç , kayısı hoşafı falan iç yürüyüş yap belki faydası olur 🙏🏻
mhmmddgc Moonlight_347 Bol yürüyüş, komposto, kayısı falan yiyin. Ama en güzel çözümü yürüyüş. 2 saatte 1 yarım saat yürüyün.
minisinannesiiii Moonlight_347 benimde gazım çıkmamıştı lavman yaptıktan sonra çıkardılar hastaneden lavmandan sonra tuvalete gitmediniz mi
Moonlight_347 minisinannesiiii gittim ama uzun süre aç olduğum için bağırsagim da bir şey yoktu rahatlamadim hala🥺😟
Efe55 Moonlight_347 benimde hemen cıkmadı hatta sancısı sag omzuma vurmustu ama sonra 2. Günün aksamında çıktı gaz. Tuvaletede cıktom ve rahatladım cıkana kadar biraz çektiriyor işte
Moonlight_347 Efe55 seni çok iyi anlıyorum benimde kalbime ve sol omzuma vuruyor nasıl çıktın peki sen. Bide bana dün gece lavman yapmışti hemşire ishalim var sandım sadece sıvı çıkardım hala gaza donusmedi sen neler yedin
Efe55 Moonlight_347 uzum kayısı karısık hosaf içtim işte aksamına çıktı şukur zor ama atlatılıyor o gunlerı düşündükce düşünmemeye çalısıyorum😊😊