TeoMom bende öyleyim mümkün olduğunca kalkmamaya calısıyorum. İnşallah serklaja gerek kalmaz. Bana kesinlikle merdiven inip cıkma eğilip kalkma dedi. Namazı bile oturarak kılıyorum umarım eski haline döner. Üç günde bir progestan iğnem var günde üç defa da progestan fitilim var. İlave olarak magnezyum ve vitamin kullanıyorum