femmefleur Zaten kendisi tıp da asistanlık yapmış uzun bi süre hiç kimse orda da memnun değilmiş en ufak şeyde sezrryana alıyor tıp da öyle değil risk olmadığı sürece normal doğum yaptırmak istiyorlar ve doktorlar cidden gözlemlediğim kadarıyla çok iyi. Ben 6 yıl özel hastane de çalıştım hamilelik ile ilgili bir şey soruyorum cevabını biliyorum ama emin olmak için esmaya soruyorum esma istemsiz suratsız bir şekilde cevap veriyor net olmamakla birlikte bu beni aşırı rahatsız ve güvensiz hissettirdi. Bebek yoğun bakımı da yok. Bence tıp da muayeneye gidin yine gitmek istiyorsanız özel bir doktora da gidin ama emin olun buradaki tıp fakultesindeki ücretsizden bahsediyorum ucret verip gitsem memnun kalacağım doktorlar.