Benimde 2 gün üst üste çok çok az hareket etti. Bir de durduk yere başıma ağrı giriyor. Ödemim var acaba bişi oluyorda ben mi farketmiyorum diyerek acile gittim. Hiç bir şeyi yokmuş çok şükür. Nst’ye bağlandığım gibi tekmeler savurmaya başladı. Gece gece gezmek istiyordu bizim kız herhalde 😅